Summertour 2009...

Man behöver ju inte precis va Einstein
eller doktorand i beteendepsykologi,för
att fatta att det är nåt allvarligt fel på
ens EX....
Som sagts ett antal gånger,så är ju sonen
(återigen) på "lyxturné´".
Med allt vad det innebär!
HALLELUJA...PRÄJS THE FATHER!
              ÄJMEN.
Häromsistens varade den "smekmånaden"
inte så värst länge.
Var jag förvånad?NOT sååå jävla much!
Anyway,om man som "vissa", anser
att barn kan köpas för pengar och är
en bricka i ett spel(läs: the war against the mother)
så kanske man fattar!?
(Om man är likasinnad.)
Då gör man allt,jag menar verkligen
ALLT för att sabotera, och ljuga mera.
YOU NAME IT....Här sparas inte på krutet minsann.
Med snabbnummer till varenda jävla myndighet
och inövade dramatiska utlägg EVER, passande i
nån förbannad Bergman film.
Ju mer jävla genomruttet och falskt,desto bättre.
Gääääsp!
Detta för att man inte vill göra rätt för sej!
(eftersom undertecknad bl.a FESTAR upp alla stålar!)TYP!
För att nämna nåt,resten vet dom som vet!

Nu är ju jag emellertid skapligt efterbliven,eftersom
jag inte fattar att barn INTE mår bra av regler,att
barn INTE behöver nån som bryr sej etc etc.
Och eftersom jag ändå inte fattar bättre,
så kan jag ju lika gärna säja:
"Ha en jätteskön "sommarsmekmånad" & tryck upp den i Anus Rectus"
(LÅÅÅNGT!)
Om det mot förmodan finns nån plats kvar!!

Hon som know naaathing!!
"Majsus Retardus"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0