Bra eller anus?

Hur jäkla många bloggar finns det egentligen?
Ingen som vet,ingen som vet!Eller.

Tydligen fyller alla sin funktion.
För innehavaren såväl för dess läsare.
Om man har nåra vill säja.

Vissa bloggare får minsann både reklamgrejer
och saker från privatpersoner hemskickat
till sej.
INTE JAG.
Hittills har jag inte fått så mycket som ett vykort.
Än mindre skor från Prada eller nån Västindien-kryssning.
VAD kan det bero på månne?
Snåla läsare?
Eller att det är en SKITBLOGG!

Tror nog det sistnämnda.

Trots det kommer jag fortsätta (ett tag till)
för eget nöjes skull.

"Take it or leave it"

Kram på er iaf.
            ♥





Kommentarer
Postat av: KURT

ANUS! NÄR SKA NI GIFTA ER BAJ DÄ VÄJ;;;NI Ä JU FÖR,,,LOVADE?läste just den när ni firade 5yerig!!inte än måste börja spara till gåvan!!

2009-05-19 @ 19:18:37
Postat av: Majso

SV:Ska jag verkligen svara nån som tycker att bloggen suger???Moahahaha...

Och varför vill "den" isf komma på bröllop???

Weird!!!

"majsofattarintegrejenpajso"!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-19 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0