En skrämmande historia...utan slut!

Det var en gång en tjej.
Som träffade en kille.
Han var artig,vältalig och
väldigt,väldigt duktig.
På allt.
(Tyckte han själv iallafall!)

Men så började pojken visa 
sitt "rätta" jag.
Han gjorde ALDRIG fel.
Han var ALLTID bäst.
Han  bestämde ALLT.
Han kontrollerade.
Han manipulerade ALLA.
Och han LJÖG.
Om ALLT.
JÄMT.

Men killen och tjejen hade ett barn.
Och tjejen fick nog.
Av ALLT.
Så hon flyttade.
Med barnet.
Det tyckte killen INTE om.
Då kunde han inte kontrollera.
På samma sätt.

Men han forsatte sitt "fula spel".
Lögner,hot,trakasserier,förföljelse.
På högsta nivå.
OAVBRUTET.
Han duperade också barnet.
Som HAN ville.
På SITT sätt.
Gjorde barnet till "sitt redskap".
I hans smutsiga spel.
I hans egen TÄVLING.
Manipulerade.Hjärntvättade.
HELA TIDEN...

Killen har inte slutat.
Han slutar ALDRIG.
För han har ALDRIG fel.
Han får ALDRIG nog...
Det är en ju tävling.
Där han själv skriver och ändrar reglerna.
HELA TIDEN.

Men tjejen VET:
ATT SANNINGEN VARAR LÄNGST.
Någon gång,någon dag,på något sätt.
Kommer verkligheten ikapp...ALLA.

Och än är historien inte slut.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Som den personen jag är!? känner jag när ja sitter med koppen i handen o läser, att jag kanske gör en insatts! Vet bara inte riktigt hur jag ska gå till väga!??...tänker.GRANNFEJDEN? kanske kan rycka ut? Återkommer senare!!!

2009-05-08 @ 07:27:35
Postat av: michaela och niklas

den j*vlen kommer stupa tillslut!!!!!!

vi håller på dej!!!!!!!

2009-05-08 @ 17:38:25
Postat av: matilda

<3

2009-05-10 @ 12:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0