Liiite manligt!!!!

Det har skrapat lite i bromsarna på sistone.(på bilen alltså)Är det inte tomt i tanken så är det nåt annat,kanske bäst att serva cykeln och ta den istället!! I vilket fall som helst,så vill man ju inte låta det gå så långt att man måste köpa nya bromskivor,bara för att man totalt skiter i att kolla upp skiten!För det ska gudarna veta,att det finns roligare saker att lägga stålarna på.Visserligen kunde jag ha tagit bort däcken själv och kollat (har faktiskt bytt bromsbelägg på en bil för 100 år sen!) men vafan tänkte jag,det är ju faktiskt kul att se andra jobba lite och dessutom aningen sexigt med småskitiga karlfingrar som pillar lite fint på muttrarna!Med andra ord satte jag han av motsatta könet på "operation" bilkoll.
Han skötte det galant,och vad vi kunde se så är inte bromsbeläggen slut iallafall.Åtminstone inte dom på utsidan...
Återstår bara att "smörja" lilla darlingen så han kollar upp resten oxå,för att va på säkra sidan alltså.Och vad kan inte passa bättre än att fjäska till det med en god middag!!..Vägen till mannens hjärta säjs ju gå via magen...
Eller så fixar jag biljäveln själv och sparar in ett par timmar vid spisen....Vi får väl se!!!


"You sexy thing"...


Min favoritmekaniker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0