Och dagens bottennapp...VÄDRET

Men jag tänker inte låta mej nedslås.Kommer inte på fråga!
Har just kollat hur vädret är där vi befinner oss om en vecka ungefär.Strålande solsken och 28 grader varmt....
Skiter fullkomligt i om det så blir snökaos och drivis!Vi ska snart bada och snorkla och skiter fullkomligt i "svennevädret"
ett tag!Sandaler VS vinterkängor!

Nu ska här förberedas och packas,inget är väl som väntans tider.
Att få sätta sej vid dukat bord morgon,middag och kväll (+ däremellan) det kallar jag semester!
Det finns bara ett litet minus på semesterorten,och det är kaffet.Jag vill ha mitt Gevalia,men man kan ju inte få allt...
 
Söndagskram♥


Who cares???

Soon,very soon!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0