Gult är inte fult

Nyss var det jul och nu stundar påsk.Tänk att det aldrig tar slut,och så kommer midsommar oxå...
Det är ju åtminstone en trevlig högtid,iallafall med tanke på att det är (ska va) sommar då! I år fyller jag dessutom på midsommarafton,men det är inget vi ska prata högt om,blir ju bara 37!!!(typ!)

Jag har varit lite duktig och bytt gardiner i köket och lagt på ny duk.Gult är ju påskens färg och den gör mej så himla glad.(gult alltså)
Det blev "lite" fredags städning oxå,var bara tvungen för dammråttorna som förut "bara" dansat salsa,har fortsatt med quick step och det va lögn i helvete att ens försöka kryssa runt utan att bli uppbjuden!
Toalettstädningen är en helt annan historia,funderar skarpt på att sätta upp myntboxar utanför.Då får jag iallafall lön för "skitgörat"...(riktigt smart idé om jag får säja det sjäv!)
 
Ikväll (oxå) blir det en lugn hemmakväll framför Tv´n,med massor av kaffe och kanske,kanske kan jag lura till mej
nåra foxtrotsteg av darlingen!(tjat KAN ge utdelning nämligen) Och blir det ingen foxtrot,så kan jag alltid smila till mej en eldig "mazurka på sängkanten"....Sämre avslutning på veckan kan man ju ha!!!

Ha en skön kväll och kram på Er!
                            ♥


Lite vårfeeling!(om än lite mörkt)


"Efter mazurkan" kanske!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0