Att tänka positivt

Det är inte så jävla lätt alla gånger att tänka positivt...
Tonårshormonerna ligger som en tät dimma i hela lägenheten och minsta oaktsamhet leder till kollision.Tvätthögen tycks bara växa,fastän jag tvättade samma kläder igår och da´n innan!Dammråttorna dansar salsa i hörnen och fönstren får konstiga mönster när solens strålar äntligen lyser in genom dom!För att inte tala om alla skåp som verkligen borde rensas och organiseras,där gamla räkningspapper slåss om utrymmet med med dom livsviktiga vitaminburkarna!
Jag säjer bara:fy fan för städning & organisationskrav!Nu vill jag röja upp på balkongen(ingen storstädning),där gamla kartonger trängs med lite överblivet julgodis som jag inte lyckades lura på nån.Jag ska ställa mej och skrika som Ronja Rövardotter,för nu ska våren äntligen välkomnas...Sen ska jag dansa (för mej själv) i solskenet..





KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0