Rörigt i systemet...

Ända sen jag flyttade in här,
så har det varit si & så med
ventilationen i huset.
Spela roll tänker ni.
Öppna fönstren då.
Nu är det inte riktigt så enkelt.
Ibland får jag in matoset i
badrumsventilen.
Eller toalukten i köksfläkten.
Ja,ni fattar kanske!
Jävla vidrigt när söndagssteken
luktar bajs lixom.
Snacka om skitäcklig mat!

Nåväl.
NU,snart 10 år efter problem
och oönskad lukt har snålfan
till hyresvärd fått arslet ur vagnen.
Inte för att HAN ville,eller för att
JAG klagat.
Snarare för att det tydligen finns
bestämmelser ang.ventilation etc.

I förra veckan kom iallafall nåra
killar och rensade och körde satan
i fläktar och ventilationstrummor.
Och,ORSAKEN till problemet...
4 tomma helrör i nåt ventilationshål.
Amejsing.

Fatta,att för över 10 år sen,så har
det bott nån jävla skåpsupare i den
här fastigheten.
Eller källarsupare rättare sagt.

SÅ,nu kan väl inte ventilationen
bli sämre.
Fast jag är lite besviken trots allt.
Han kunde för fan ha sparat en slurk
åt mej.
Hade ju varit kul med NÅT najs efter
alla dessa år i "fastigheten Gud glömde"...
JÄVLA SNÅLJÅP...


Lite vaniljvodka hade fått plats i barskåpet....


Kommentarer
Postat av: Putte

hade vi komentarer om KISS O BAJS blogg???ja varnar känsliga läsare!!!tur man ä täppt i näsan då

2009-06-07 @ 21:15:36
Postat av: Anonym

Sv:NOTERA att det INTE är bild relaterat till ordet,utan bara ett uttryck i sammanhanget.

Hallå!Ordmärkar´n :-)

2009-06-07 @ 21:46:51
Postat av: SKA MAN VÄNDA ANDRDA KINDEN TILL!!

ursäkta, det såg/läste jag inte,blev direkt diffrent!nä nu luktar det riktig skit,avföring! jävla=(flåt,uttrycket!) pompom,skit på dig!!lät det som hon skällde på mig.

2009-06-08 @ 07:36:15
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-06-08 @ 07:46:36
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0