Trött....

....som fan är jag.
Och har ont i magen.
Och är bajsnödig.
Fast jag har mest ont
i magen faktiskt.

Jag fick ont i magen
redan klockan åtta ikväll.
(för mycket kaffe kanske)
Sen blev jag akut bajsnödig.
Mitt ute på Glan.
Skitbra!
Grejen är den att jag va
på väg att sätta ner ändan
i öskaret.Så bajsnödig va jag!
Men va fan,då kommer det
två muppar i nån liten ful
jävla båt.
Och ankrar upp typ 20 meter
från oss.
HALLÅ era jävla puckon tänkte
jag skrika.
Ni har hela förbannade Glan till
förfogande.
Stick för fan härifrån.NU.
Fast det gjorde jag inte.
För då hade jag gjort
i brallan när jag tog i.
Så jag har knipit och fått
ännu jävla ondare i magen.
Och nu är det lögn i helvete
att gå på toan.
Bara för jag kan,tydligen!

Men imorrnbitti,efter kaffet.
DÅ,kommer det säkert lösa sej.
Det vet vi ju sen förut.

I vilket fall som helst,så bara
ORKAR JAG INTE lägga upp
bilder nu.Som ju är från igår.
För nu är det tidig söndag,redan!

Kanske blir det lite fiske imorrn oxå.
Om jag orkar alltså.

Gissa vem som fick
största gösen då????
JAG....
Ren jävla kross.
Så det så!

Eller det kanske va tur!
Skit samma,den va störst
iallafall.
Och det är ju det som räknas...

Sussa gott!
        ♥

Kommentarer
Postat av: Skitsnack!

Hur var det med kiss o bajs bloggningarna,ut med skiten bara det är vad jag tycker MEN alla tycker vi olika:-)tidigt söndagmorgon ja ja håller med,sket nyss!kan inte påminna mig att jag skitigt så tidigt någonsin.Hoppas det LÖSER sig efter kopp nr1,annars kanske ärtsoppa kan bli söndagsmidda!

2009-06-28 @ 03:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0