Sällskapsdam...


Hjälpte U på hennes kioskkväll.D.v.s pratade och drack kaffe.Och så!

Kommentarer
Postat av: PUTTE tjutjuv

SNYGGING!!!jo du om du hade vatt uppe med tuppen=mig så hade du sett soluppgången!hoppas den är kvar när du vaknar!! MAJSO bara 42 eller hur,visst!:-)böj dej vej,va blir det för tårta!!på bemärkelsedagen LR dagen innan?????

2009-06-16 @ 06:01:57
Postat av: putte sjusju

SNYGGING?!om du hade varit upp med tuppen=mig,så hade du sett att både jag och solen strålade!!böj dej vej!!tårtan görs den på Torsdagen!!som du tänker bjuda på till din släkt på fredagen!?!?isåfall kanske man behöver få sig ett smakprov:--))innan,,nä glöm det sista!!!42 hon ä bara 42:-O

2009-06-16 @ 06:07:08
Postat av: Anonym

SÅ HÄR JÄVLA TRÅKIGT ÄR DET ATT SITTA VARJE JÄVLA MORGON OCH SKRIVA PÅ DINA INLÄGG!!!GÅR INTE LÄSA VAD SOM SKA (VERIFIERAS)?SEN ATT DET STÅR INTE BLEV SKICKAD KANSKE,GÖR JU ATT MAN SNART GER BLANKA FAAAAAN I O SKICKA NÅTT:-(((((

2009-06-16 @ 06:11:44
Postat av: Majso

Sv:Vet inte om jag ska ha tårta,faktiskt!(ska fundera)

Vad verifieringen anbelangar,så vet jag FLER bloggar som har samma problem!Så det så!

Vad det inte Östersjön???

2009-06-16 @ 09:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0