Midsommar´n är räddad...


Kolla vad jag hittade i skåpet!
Räcker nog HELA helgen...

Kommentarer
Postat av: emma

jag räknar med att bli bjuden på lite när jag kommer och firar dig på fredag ;) hoppas att vädret håller i sig också! :D jag hoppas du utnyttjat solen väl idag ;D puss!

2009-06-17 @ 16:26:05
URL: http://ebsvensson.blogg.se/
Postat av: majsoharbörjatnedräkningennu...

Sv: Du ska få lite att dricka,dock UTAN alkohol...

Den är ju lixom för vuxna,du är ju bara barnet än.Moahaha!!!(20 är minimiåldern)

Sol & sol,jag har väl svept runt en sväng på vår alldeles UUUNDERBARA gård!(kräks)

Nu tittar solen in på min balle(ja,jag har en egen),så jag ska ta lite kaffe där.(det godaste kaffet in Universe du vet ;-)!!!)

:D Kram!

2009-06-17 @ 17:13:46
Postat av: micha

är du pirrig för födelsedagspresenterna;)

Du bjuder väl på några drinkar och tårta på freda;)

LOVE

2009-06-17 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0