LURAD...

Jag har som sagt NIX telefoni.
Men det skiter dom visst i.
Idag gjorde jag ett undantag
och svarade.
-"Fransson".
-"Eh,jag söker Majso"!!!
-"Näe du,hon har rest bort".
-"Jaha,vet du när hon kommer
tillbaka?"
-"Vet du,jag tror det dröjer
jääättelänge,hon fick ett
arv på nåra mille så hon drog
iväg,och i ärlighetens namn
hoppas jag att hon aldrig kommer
tillbaka".
-"Okej".
TYSTNAD.
-"Jag ringer nämligen från Miljonlotteriet,
men då kanske det inte är aktuellt
iallafall då!!!"
-"Skulle inte tro det svarade Fransson".
-"Men jag kanske kan få fråga om
DU är intresserad av att få hem
lotter,med chans att vinna fiiina
priser?"
Naturligtvis va Fransson det.
Så snart dimper det väl ner ett
paket med Miljonlotter på
nån adress.
Eller inte.
Fransson finns ju bara i fantasin.
SÅ OXÅ ADRESSEN....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0