Totalt snurrig...

Jag som normalt inte brukar
äta speciellt ofta eller ens
frekvent,har totalt snöat in på
mat i alla dess former.
Och det har inte ens gått EN dag!

Det är gräddiga såser,grillat kött,
efterrätter och choklad i alla dess
former och sorter.
Jävligt besvärande måste jag säja.

Men så kom jag på,att om jag istället
tänker på äcklig mat,då måste det
ju va lättare att uthärda pinan.

Så jag visualiserade leverstuvning
med ris.
(jag spyr av tanken)
Plötsligt är jag 11 år igen och befinner
mej i skolmatsalen.
Jag HATADE lever redan då.
MEN.....
en av fröknarna(dock INTE min)tvingade
mej att sitta kvar HELA matrasten för att
äta upp.
I 50 minuter satt jag där och petade i maten,
ett riskorn i taget med sega jävla leverbitar.
Och kärringfan stod som en hök med gamnacke
bakom mej och kontrollerade varje liten tugga.
Det slutade med att jag sprang ut och spydde
upp allt.

VARJE gång jag ser den haggan vänder det
sej i magen och jag blir 11 år igen.
(hon förstörde delar av min barndom)

Det här blir en enkel match!
Lever....tänk LEVER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0