Hemliga klubben....

Alltså jag har ju mejl.
För att va exakt så har
jag 3 stycken.

En som jag typ använder
dagligen.
En som är skitdålig,men
som jag inte vill avsluta.
Av den enkla anledningen
att den är gratis,fast den
egentligen INTE ska va det.
Ja,ja skitsamma.
Sen har jag en tredje som
kan va bra att ha.
Ifall man får lust att va lite
extra anonym nån gång.
Lite hemlig och mystisk.
Det andas lite film om den
på nåt sätt.(Agent 002 eller nåt)

Men iallafall,igårkväll loggade
jag så in på "hemliga" mejlen.
Och där ligger ett litet meddelande
och väntar.
På mej.
Som ju egentligen inte ÄR jag,fast
det vet ju inte avsändaren.
Hm,weird.Väry strange...
Jag läser följande:

Hej X!
Då jag vet att du ligger på
lånebevakning av boken EXPOSÉ
men då vi ännu ej fått in den av nuvarande
låntagare,så undrar vi om du kan tänkas
vänta lite till.
Vi har fakturerat boken för att kunna köpa
in en ny,men ännu ej fått betalning.
Om du inte vill vänta längre,var god meddela
oss,då vi snabbar på ärendet ytterligare...
Med vänlig hälsning:
JÄRFÄLLA BIBLIOTEK  X .....-sson.

För det första:
Jag vet knappt var Järfälla ligger.(lite överdrift)
För det andra:
Jag går fan inte ens till min egen bibbla.
Och för det tredje:
VEM i helvete är mitt dubbelhemliga JAG???

Jag bara undrar,är det HÄR nåt hemligt
tecken till mej,eller???

Btw: Skickar dom hem boken,eller
måste jag åka till Järfälla och låna den???
För isåfall är semestertrippen planlagd!


Säkert lärorik...

Kommentarer
Postat av: GFSS

Nä, bara EN mail kan man ju inte ha...det fattar ju vem som helst...

2009-07-12 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0