Teatern i det fria....

Nu har vi varit på teater.
Man kan säja såhär på töntig dialekt:
"Dom ä duktiga skådespelera"...

Fullproppat med folk va det iaf.
Och en del bekanta nunor.
Själv fick jag plats i gräset.
På ett stenparti.
Och även om jag har en del
fett därbak,så kan jag lugnt
säja:aj fan vad det smärtar.
Jamen,jag satt så i över två timmmar!

Så nu har jag beställt massage.
Av min egen lilla massör.
Och jag tänker tvinga honom
att mjuka upp om det så ska
ta halva natten.
Han kan va glad så länge jag
bara begär det av honom.
Nästan iaf.....


Myyys(som kidsen säjer),med vattnet i bakgrunden....


Den här ärtan lyckades jag zooma in...


Lika mystisk som Greta Garbo,fast i blond tappning...


Här står den lilla varelsen och funderar på om hon ska
gå till sjöss...Eller så insuper hon kraft från havet kanske!


Äldstingen och hennes N...


Mosters gulliga A i knäet på "massören"....


Hela ensemblen...


Sen la jag 5 kronor i frivillig entré,så dom kan fortsätta
med sin teater.Det kanske räcker till nåt vafan vet jag!
(klart jag la mer,typ 25 spänn....x 4....typ!)    MINST....


Kommentarer
Postat av: Den lilla varelsen

Men tjena!

Den lilla varelsen kom med på bloggen igen??!!

Hon måste vara atraktiv för fotografen, tror jag minsann. Det var en jättemysig kväll och det var precis vad varelsen gjorde. Andades in kraft från havet så det ska räcka för hela vintern lång!

Puss och kram hela dan!

2009-07-17 @ 13:42:37
Postat av: Majso

Sv:Japp,fotografen älskar att fota attraktiva "varelser",såna som gör sej på bild!

(det är därför JAG står BAKOM kameran...)

=D

2009-07-17 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0