Sjön suger....

....när man inte får napp!
Jävla skitfiskar.
Eller alltså,jag fick INGEN.
Men J fick två småskitar
som inte ens hade stillat
hungern på en kattunge.

Däremot drack jag kaffe.
Och rökte åtta paket cig.
Nästan.
Iallafall ett halvt.

Imorrn blir det en tur
till huvudstaden.
Vi ska fira Victoria.
På slottet.
Hon åker direkt hem
från Öland ikväll och
vi är VIP inbjudna.
Känns sådär faktiskt.
För jag har inget att ta
på mej.
Men det ordnar sej väl....


Kaffe & macka...


Mellanmål...


Drickapaus...


Lilla firren...


Lyssna på musik...


Min dagliga toalett (ÖSKAR) giv mig idag!


Perfekt med parasoll...det kom trettio stänk....ungefär!


Liten obetydlig regnbåge...


Slut för ida´,tack för ida´...

God natt & sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0