Om störande nattljud....

Jag har i normala fall jävligt
svårt att sova.
Och nu på sommaren kan
jag nästan påstå att det är
omöjligt.
Fönstret som jag bara MÅSTE
ha öppet för ventilation,vetter
nämligen mot autobahn.

Det är bussar som dundrar
fram och stannar vid hållplatsen
ca 40 meter från sovrumsfönstret.
Skaller,rassel,host,host!
För att inte tala om alla dessa
JÄVLA mopeder.
Här snackar vi inte tystgående
vespor som gör 45 km/h.....
Nej,det är trimmade fanskap som
får håret under armarna att resa sej.
Och då ska man notera att undertecknad
rakar sej därunder!

Dessa satans oljud brukar ofta blandas
med målbrottsfalsetter och/eller deras
flickvänner som drönar runt i natten.
"Ameh,vafan Jocke gjorde ju slut bah"
"Skriiiiik,men fatta hur jävla störd han ä rå"
"Vi hade vatt ihop i två veckor lixom,och så
gör han slut,böööööl"
Bla,bla,bla,bla................

Jag antar att föräldrarna till dom små
jävlarna sover iallafall!

Eller så har dom stängt sovrumsfönstret.

EN gång till och det är jag som lägger
ut spikmatta,alt.tar fram luftgeväret!!

Vem anklagar en blind som
inte ens ser i mörker lixom....



Utanför mitt fönster......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0