Ligga stilla.....på "Fejjan"

En gammal kompis fick
mej att gå med på Facebook.
(vaddå lättpåverkad!)
Det ÄR ju såå bra på "fejjan".
Sa hon...

Vi skulle chatta med varann.
Skriva små rara meddelanden.
Men inte fan chattar hon med mej.
Och inte fan kommenterar hon
mina bilder eller "gillar" min
aktuella status...

Jag tyckte först att det verkade
jävligt onödigt.
Hålla reda på koder,se vad folk
gör,vad dom har gjort,vad dom
planerar att göra,tummen upp,
kommentera,lägga upp bilder.
Och fan & hans moster.....
ORKA lixom.
Men så reggade jag mej.
Iallafall.
Koko....
Eller??!!!

Så får man se  DET HÄR!!!

Verkar ju typ jättenormalt.
Och kul.
OCH...anledningen till att
va med på FACEBOOK....


Kanske dax att smita ut.
Innan man får liggsår!




                                                      






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0