Shitty nails and dry heals...

Jag kan bli ganska djup
framåt natten.
Tänka på oväsentliga saker.

För en stund sen började
jag tänka på fötter,bara sådär.
Egentlig tycker jag att fötter
är äckliga.
(Det är bara bebisfötter jag gillar.)

Fy fan vad snuskigt med vuxenfötter.
(ingen regel utan undantag kanske,men!)
Alltså,tänk,långa hårda vidriga
tånaglar med skit under.
Krokiga tår och torra hälar.
Liktornar.(namnet säjer ju allt lixom!)

Och på tal om tår,så har jag nog
Sveriges,kanske rentav Nordens
fulaste alla kategorier.
Andra tån är längre än stortån.
Verkligen skitsnyggt.
Och sexigt.
Mamma sa alltid att: dom som har
långa andratår,dom är intelligenta.
Mm,jovisst,det är ju iof jävligt sant.
Jag är mucho bright.
Men det tar ju inte bort fulheten
för det.
Som idag,när jag köpte sandalerna.
Jag trotsade mej själv och mina
fula andratår.
Jag tänkte att va fan,nu ser folk
iaf JÄVLIGT väl att där går en
FRUKTANSVÄRT INTELLIGENT kvinna.

Dessutom hade jag filat hälarna och
petat bort skiten under naglarna.

Men jag hatar fötter ändå.
Tro inget annat!


Här ser man tydligt att foten tillhör en förbannat smart person.(dvs JAG!)


Den här foten KAN tillhöra en blondin kanske,eller nåt!
(P.s som ni vet avgudar jag blondiner...)

Tänk dom som bara typ ÄÄÄLSKAR fötter och suger på
andras tår och....
Fy fan VAD vidrigt!!!
(Fast man får ju inte könssjukdomar av det förvisso...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0