Jag är besatt...

...av min förestående
viktminskning.
Hur jävla svårt kan det
va egentligen.
Att gå ner 7 kg???

Jag tänkte mej nån
form av belöning.
En för varje kilo som
flyger sin kos.

Typ:
-1kg=ett par nya skor.
-2kg=ett par nya stövlar.
-3kg=en ny väska.
-4kg=valfri shopping.
-5kg=valfri mat en hel helg...
Eller nåt!

Varje gång jag tänker på
att jag fan måste skärpa
till mej,så blir jag skräck-
slagen och får andnöd.
Precis som om jag aldrig
nånsin mer i hela mitt liv
ska få svulla och äta onyttigt!

Jag behöver nån som håller
ett öga på mej.
24/7.
Kanske nån med piska.
Om jag så mycket som
tittar på en chokladbit-
10 rapp.
Aj fan!
Jag vill inte bli piskad.
Det finns ju såna som
tänder på aga förvisso.
Jag är INTE en av dom.
Tack & lov.
Då hade det varit kört
från början lixom!

Nedräkningen har nu börjat.
26 timmar kvar till måndags-
invägningen.....

JIPPI...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0