Det ska visst bli sol imorrn...

....och det MÅSTE man ju utnyttja.
Puckad vore man ju annars.

Så det blir en tur med båten.
Kanske dra upp en ful fisk.
Grilla lite,fika lite,slappa lite
och bara ha det gott.
Sämre avslutning på veckan
kan man ju ha lixom.

Kanske bäst att förbereda
en aning inför morrondagen.
Åtminstone försöka komma
i säng före klockan 2....

Alltså,jag tar bloggsemester
tills imorrnkväll,alt.lördag fm.
Och har ni tråkigt här så kan
ni ju alltid plöja igenom
Nationalencyklopedien.
Då har ni fan att göra tills jag
kommer tillbaka.
Vill man INTE göra det,kan man
ju alltid skriva små rara,fina,söta
kommentarer.(me like)
Eller så skiter ni helt enkelt i det.
Bestäm er bara,jag tvingar fan ingen!
                            


Såhär tänker jag mej morrondagen.....

Puss & kram!
           ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0