Dagen i bilder....

Jahopp,det blev en tur
med båten idag.
Inte speciellt mycket
fisk precis.Men EN
fick jag på kroken iaf.

Nu är jag så jävla trött
att jag håller på att somna
över tangenterna.
Och dessutom ska vi ut
på böljan den blå imorrn.
IGEN.


Det ser lovande ut minsann...


Laddar lite inför fisket...

Cumulus måbraus...


Min firre,som fick hoppa i igen...


Dax för kvällsmat...


Grillade hamburgare satt fint efter en hel dag på sjön...


Fågelön med skrik och störande oljud!!!


På väg hem efter en lååång men skön dag....

Kommentarer
Postat av: rasse

lol på sport fiskare -.-

2009-07-18 @ 00:06:42
Postat av: Majso

Sv:Hobbyfiskare pysen,jag är hobbyfiskare!!!!

=))

2009-07-18 @ 00:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0