Ärligt talat...

Jag vet inte vad jag
givit mej in på...
Måndagens Nutrilettekur.
Den står mej redan långt
upp i halsen.
Tror jag känner av lite
illamående redan nu.

Jag har skjutit upp allt
som har med vikt att göra.
Sen i februari.
Då tänkte jag att vafan,jag
har GOD tid på mej fram till
badsäsongen.
Säkert!
Helt plötsligt va det juni.
Så dax att börja då.
Absolut inte.

Jag behöver dock inte
köpa nån badring i år.
Det sitter redan en
brunbeige modell större
runt magen.
Uppblåst till max.
Yack...

Finns det verkligen ingen
annan metod.
Nån som är god,kräksfri,
snabb och jävligt effektiv?
Isåfall vill jag veta det INNAN
måndagmorron.
Det brinner i det stekta
fläsket nu nämligen...

Ja,ja.
Först ska jag bara förbereda
mej lite mentalt.
Det finns kaka kvar sen förut.

Har jag sagt att jag är
VÄLDIGT seg i starten?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0