Am I really worth it???

Det kostar på att bli
gammal vill jag lova.

Expediten i den lilla
shopen höll på att
krypa in under skinnet
på mej.
Jag kände t.o.m hennes
andedräkt,så jävla nära
stod hon.
(nån blandning av kaffe
och svindyrt munvatten)
YACK!
Hon föreslog ett märke
som jag förstod INTE va
för oss dödliga.
Men jag höll god min och
fingrade på 20-lapparna
i fickan.

-"Det blir 465 kronor,och så
skickar jag med en tub
cleansinglotion".
Så sa hon,och jag höll på att
bajsa på mej....
4 6 5 jävla spänn,för 50 ml
dag/nattkräm....
Just det,OCH en ynka liten
extra tub.Så förbannat
gentilt att skicka med en sån.
Jag ger mej fan på att det är
gratisprov i vanliga fall!

MEN,vill man se ut som en
nyponros,så får man ge fan
i att äta nu ett par veckor.
Och det passar ju utmärkt
eftersom jag ändå håller på.

Barnen i Afrika skulle hata
mej om dom bara visste!!!


LYX på burk........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0