Vilket skitjobb!!!

Av nån jäkligt märklig anledning har jag fått en osynlig stämpel som förste TOASTÄDARE!
Det är en mäktig uppgift kan jag tala om.Vad toalettutrymmen beträffar,så tycks övriga familjemedlemmar ha oootroligt selektiv syn!Eller ingen syn alls..För egen del behöver jag inte ha glasögon på mej för att se alla objudna "gäster" & baciller som hånflinar åt mej när jag ska sätta ner bakdelen!
Med andra ord så har jag ett skittråkigt övertidsjobb här hemma.Spelar lixom ingen roll hur mycket man säjer till...Det är väl fan inte bara jag som bajsar!!!För att slippa toastädningen krävs att det blir strömavbrott.Då kan man nämligen inte spola i våra toaletter,så vill man göra 1an eller 2an får man springa till skogs med lite papper och en hundbajspåse.Jo,det funkar.Fråga mej bara,jag har provat.Visserligen blev det aningen pinsamt,då jag inte satt mej längst in i vegetationen....för det kom både fotgängare och bilar tio meter från där jag satt!!!!Bara att trycka ner röven i blåbärsriset och låtsas som om det regnade!Det kittlade lite i baken,men blåbärslukten va angenäm.Behövdes inga doftblock då minsann!!!
Jag ska lämna in om uppsägning från detta SKITJOBB!!!!Imorrn åker jag och införskaffar en mulltoa som jag ställer på balkongen,sen kan dom andra "skita" ner hur mycket dom vill...MIN toa ska dom ge f-n i....
Don´t mess with my balcony folks!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0