Sug & spola!

Det är som sagt inte mycket som funkar i huset där jag bor.Idag har jag haft ytterligare ett besök av en fackman!
Den här gången va det en liten kille som kom och sög,tyvärr va det inget skojigt sugande.Mer av den snuskiga sorten...Att ständigt ha stopp i avloppen och äckliga odörer överallt är INTE kul.Undrar vem som kommer imorr´n?Elektrikern kanske,jag skulle verkligen behöva en rejäl stöt!!!
Nu kanske jag till och med kan använda toan och bajsa lite,utan risk att det svämmar över och far upp till var det kom ifrån...Yack..Men å andra sidan,lite spontanbesök såhär på morgonkvisten är ju inte att förakta.Jag bjuder på en kopp kaffe utan dopp förvisso.Det smakar ju ändå inte eftersom sugdoften ligger som en hinna i hela lägenheten!Måste vädra och spraya.
Undrar om dagen har nåt mer skoj att erbjuda???Men vaddå,jag ska väl va glad.jag har ju fått en bra start so far..Bästa "suget" på länge!!!(i den vägen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0