Läääängtar

Man (läs jag) måste ha nåt att se fram emot.Det gör allting lite lättare lixom.Allra helst nu,när det mesta känns grått & trist.
Nedräkningen har börjat,ska ju till Egypten om ett tag!Åhhh,hjärtat gör volter när jag tänker på att slippa alla vardagsbekymmer!Tänk att få sätta sej och äta morgon,middag & kväll UTAN att ha behövt göra ett dugg.Jag ska frossa i alla godsaker och njuta i fulla drag,var så säkra.
Förhoppningsvis blir det tid över till lite "hobbysnorkling" och bad oxå.
Vad jag däremot INTE tänker göra,är att snorkla med en egyptier...Det gjorde jag sist vi var där.ALDRIG MER säjer jag bara!!!!!Över min döda kropp...
För att göra en längre historia kortare,så var det på detta vis:Hela släkten for till Egypten i nov.07.Efter ett par dagar bestämde vi oss för att göra en utflykt med en turbåt.Sagt & gjort,ner med handdukar och solkräm + bästa humöret.Ut på havet for vi och så va det dax för första snorkelstoppet.Utrustning på bara att hoppa i.Just det,och vem fan tar hand om mej,om inte ÜBERÄCKLIGASTE egyptiern som nånsin gått i ett par sketna sandaler...För det första läckte cyklopen,för det andra fick jag panik.Men det värsta va att "äcklet" höll sin hand på min höft och handen kom bara närmare och närmare det "privata" området!!!Ni fattar va???Jag slet bort handen,men den jäveln va tillbaka snabbare än jag hyperventilerade.UPP,jag ville UPP...Vad gör dåren då???Simmar iväg med mej typ två kilometer från båten...Fan när vi gick upp till ytan,såg jag turbåten som en liten prick...låååångt bort.Helvete,mamma hjäääälp!Men ingen hörde mitt kvävda skrik.Det kändes som en evighet innan jag kom upp ur vattnet igen.Jävla skit gubbe,kom INTE i närheten av mej igen...EVER!!Jag frös och äcklades om vartannat,men gubbfan bara flinade åt mej med sina bruna äckliga tänder.(ingen Folktandvård där precis!!)
Vad som sen följde vill ni inte veta,jag kan bara tala om att "snuskot" INTE gav sej...
Inte alla som ofrivilligt blivit penetrerade bland koraller och färgglada fiskar i Egypten!!!!!Jag sa:OFRIVILLIGT....
Tillåt mej kräkas i efterhand!



Som Titanic men inte med Leonardo....Suck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter mysigt ;) , åhh vill hänga med er dit :p (:

2009-01-22 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0