Give me a break...

Äntligen är denna söndag slut snart!
Jag va såå förbannat seg imorse.(läs fm)Blev skitirriterad över en struntsak.Då vaknade den stundande klimakteriekossan i mej och alla,jag menar verkligen ALLA i min närhet blev drabbade.Ibland är det ganska skönt att få rensa ur skallen,MEN det värsta med mej när jag blir såhär är att ALLT som legat under mattan kommer fram.Jag har samlat på mej små irritationsmoment,felsäjningar och whatever.När så rätt,eller fel tillfälle kommer,då jävlar blir det liv i luckan.Det finns lixom ingen hejd på skiten.Idag ebbade det ut i gråt,för hjärnan kändes som ett skrynkligt russin utan syre,och hur fan ska man kunna skälla och gorma då??Det går bara inte.
Direkt gör sej verkligheten påmind,maten ska fixas,kläder och lakan tvättas,disken hånler åt mej och ser vidrig ut.Bara att kavla upp ärmarna och försöka va lite effektiv,det spelar ju fan ingen roll att det är söndag.A woman´s gotta do what a woman´s gotta do!!!No mercy.Vem i helvete va det som uppfann veckodagarna egentligen?(säkert en karl!)Söndag ska väl för tusan va vilodag???Inte för kvinnor/mammor,nejdå för tusan!!!Ok,man kan ju strunta i det som behöver göras bara för att det är söndag,men då VET man med 10000%-ig säkerhet att det blir värre da´n efter.Och eftersom da´n efter söndag OFTAST är en måndag och måndagar är pisstråkiga i sej,så är det lika bra att ta skiten på en gång!
Jag behöver VERKLIGEN komma bort härifrån ett tag,alldeles själv.Betrakta mitt sorgligt patetiska liv utifrån och få in lite glädje och kreativitet.Annars är risken att jag när jag är "majsosenareilivet" BLIR en riktig BITTERFITTA,pain in the ass på folk runtomkring.Värre än värst!Och det vill man väl inte utsätta oskyldiga nära,kära & utomstående för bara sisådär???
En välsignelse mitt i all bedrövelse är iallafall att min kaffebryggare funkar och fixar det den ska.Om den inte gjort det,då vet jag inte vad jag hade tagit mej till..Hoppat från balkongen kanske,om det legat två meter snö under så man inte slagit sej så illa.
Helvetes förbannade skit,ta slut NU jävla tråksöndag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0