BRAINSTORM...

YES,YES,YES....jag kom på vad jag ska göra för att pigga upp mej lite granna.
Jag ska Shoppa,shoppa,SHOOOPPPPA!Tada...
Det finns inget bättre lyckopiller,än att få komma hem med en massa påsar fyllda av godsaker.Allt från läppglans till....SKOR!!!Åhhh,jag är helt såld på skor & stövlar,för att inta tala om klockor.Helst från Jet Set.
Fråga övriga familjen bara!Om jag INTE kommer hem med minst ett par skor eller stövlar,då är det nåt som är fel,fel,fel!Shit,nu får jag fjärilar i magen och pirr i fingrarna bara jag tänker på kommande shopping.MUMS!
Egentligen borde jag inte göra det,men det kan inte hjälpas,ibland MÅSTE man trotsa det förnuftiga och LEVA lite.
Ska kolla runt lite i kataloger och på nätet för att få lite ideér och uppslag.
JIPPI,Majso is back!(for a while)      OBS!Jag tänker INTE få Ågren efter avslutad "runda"...NO WAY!Never ever!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0