The never ending story

Säja vad man vill om måndagar, inte nog med att det är ett jävla skitväder jag har fått två fönsterkuvert oxå!!!
Nummer 1 från Skatteverket ang.sonens folkbokföring-avslag!
Nummer 2 från Försäkringskassan ang.sonens underhåll-avslag!
Det räcker tydligen inte med att man har PMS,nu får jag dubbelt avslag oxå,på samma dag!(LUCKY ME..)
Och ALLT beroende på att Exet vägrar samarbeta...Med tanke på alla papper och blanketter som skickas till mej,och ALLA papper jag måste skicka till myndigheter & advokat,så har det snart avverkats en hel jävla skog.Snacka om slöseri i kubik!Det spelar ingen roll VAD jag än gör,inte när man har med en p------- att göra.En sån människa kör över allt som en ångvält (milt sagt) och bygger på en lögn med ytterligare en,sådär håller det på om och om igen...hela tiden!
Nu har jag irriterat mej och svurit över fanskapet ett tag,så det är bara att ta nya friska tag igen!Vem vet,imorr´n kanske det bara dimper ner ett kuvert i brevlådan!Man kan ju alltid hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0