Semleträff & turbanpose!

Fikastunden hos utflugna ungen va jättemysig,vi pratade & åt av semlorna jag hade med mej.Det blev betyget godkänt.
Jag borde ha joggat hem (2.5 mil) med tanke på kalorierna,men hade glömt både reflexer och pannlampa,så jag slapp!
Jäkla otur,det är ju sååå skönt med frisk luft!!!Hm,fan jag har inte joggat sen....äsch skitsamma jag har glömt.
Lämnar er med nåra bilder.
Ha en skön kväll!♥


Mini me


Kelly fick följa med till matte


Senaste skvallret...ja,ja


Tisdagsposering á la Micha



"Fint folk" kommer alltid sent...


Äntligen fikadax!!!


Turban...inte min grej!


Tack för fikat!Inte bara jag som behöver diska...

Kram-vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0