Det är väl insidan som räknas!

Man ska inte döma folk efter utseende.Ibland är det oundvikligt,men ändå inte riktigt fair!
Det är så jag känner!Jag är som ett gammalt skåp,lacken börjar bli dålig och det är repor lite här och var,dessutom är jag aningen kantstött.Åren tar ut sin rätt och vissa händelser har satt sina spår.Men,på insidan är det som sammet minsann.Mjukt och varmt och där finns plats för mycket!
Jag har en kär gammal vän (Y)  som är en jävel på möbelrenovering,kanske kan ringa henne och höra om hon har nåra tips och knep.(för ytupprustning av gamla skåp menar jag!)Annars får man väl vända sej till Kanebo & Co...



Som jag...

 
...nött & avskavd!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0