Min nya tatuering

Äntligen är väntan över.Idag har jag blivit "målad på" - igen!
Väntar på att få ta av plasten och tvätta av mina sju stjärnor.Just nu svider det lite,men annars är det bra.
Första tatueringen jag gjorde var menad att bli den enda,men så mycket kan jag säja,att det blir som ett gift-jag vill bara ha fler.Än så länge har jag gott om plats kvar på kroppen,så det är inga problem.Och vad min ålder beträffar,så skiter jag fullkomligt i dom som tycker att det är löjligt att "hålla på och spöka ut sej"!!!(som det så fint heter)
Vafan,det är säkert vanligare när en annan blir gammal och sitter på hemmet att folk är tatuerade än inte.
Då har man ju nåt att prata om vetja!


Såhär ser det ut...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0