Majsos lilla rosa

Sitter och funderar på om jag ska börja använda min lilla rosa.Den är ingen nyhet på marknaden precis,men jag har inte skaffat mej nån sån förrän nu.Jag pratar om det lilla undret,en sk menskopp.Man stoppar upp den,tar ut den & sköljer av den och stoppar upp den igen!Låter det sexigt?Njae inte så man tar ett jätteskutt kanske,men man slipper ju springa och köpa tamponger iallafall.Det som håller mej tillbaka lite från att börja använda den,är att jag har lite dålig erfarenhet av det här med att stoppa upp saker i "näckrosen" (finare ord för fitta).
Det står nämligen precis hur man ska gå tillväga vid införandet och hur man ska bete sej vid tömning!Vid uttagande:
"Stå lätt framåtlutad,för in fingrarna,som naturligtvis skall vara rena (jaha rena!!!Jag är väl inte fem år heller) och dra försiktigt i den lilla tappen som sticker ner.Det är viktigt att du inte spänner dig då det kan vara svårt att få ur koppen"
Tjena & hallå,klart att man kanske spänner sej en aning om man har två av sina egna fingrar en bra bit upp i härligheten!!!Även om jag har svårt att tror att den skulle fastna.Jag menar större saker har ju fått plats där!(barn alltså)
Nej,det är nog snarare så att jag ler lite ansträngt vid tanken på främmande föremål i "näckrosen".Köpte en gång sk geishakulor,finfina små guldpläterade lusthöjare.(stod det på asken iallafall.Troligt,jag kände inte ett skit,inte darlingen heller.Ja,ja vi hade ju provat åtminstone.Vad gör man inte för att sätta gulkant på varda´n?)I vilket fall som helst så ville kulorna inte komma ut (Geishakulorna alltså,inte darlingens)!!!Panik,jag hoppade,skuttade rullade på höfterna men utan resultat.Så det va inget annat än att "kavla upp ärmarna" och agera gynekolog på sej själv!!!
Jodå,jag fick ut dom,men det satt långt inne...(vitsigt va?)
Så jag funderar nog tills imorr´n.Då kanske jag är lite mer avslappnad!!

Kram & sov gott! ♥



Kan man lita på "rosa"???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0