Sluta ringa-jag har för fan NIX TELEFONI

Precis som om det skulle hjälpa att ha NIX telefoni!!!NIX,det gör det INTE.
Iof kan man ju skita i att svara (vilket jag oxå gör för  det mesta),men att höra dom där jävla signalerna hela förbannade tiden går mej på nerverna!
Som ikväll tex:RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING....Men svara då skriker en av ungarna!Jag vill inte ropar jag tillbaka!RRRRRIIIING.
Men för helvete,jag svarar väl då!

Jag: Hos Majso
I andra änden: Hej jag heter Krystyna och ringer från xxxxx.
Jag: Ja hej!
Krystyna: Ringer jag olämpligt?
Jag: Mm,det gör du faktiskt!
Krystyna: Jag söker Majso,är det henne jag pratar med?
Jag: Nej,det är det inte!
Krystyna: Och vem är du då?
Jag: Hurså,det behöver väl inte jag tala om för dej,eller?
Krystyna: Är du nån släkting till Majso?
Jag: Nej,det är jag verkligen inte!
Krystyna: Men vem pratar jag med då?
Jag: Eva heter jag,jag är bara här och ligger med Majso´s man!
Krystyna: VAD SA DU NU????
Jag: Goddag yxskaft!
Krystyna: Aaa,vet du när Majso kommer hem???
Jag: JA,HON KOMMER OM 10 MINUTER SÅ VI HAR GANSKA BRÅTTOM OM VI SKA HINNA MED DET DU JUST STÖRDE OSS I.....
Krystyna: Men då ringer jag lite senare då!

Behöver jag säja mer????



Enklaste lösningen på problemet,eller???


Kommentarer
Postat av: mia

Du är ju hel knäpp... HiHiHI Kram

2009-02-19 @ 08:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0