Jag,Jill Johnson och Jolene...

Sportlov innebär att ungarna är LEDIGA,vilket i sin tur betyder att dom är hemma.(nästan hela tiden)
Pulka,skidor & rosiga kinder är ett minne blott.Iof är ju ingen gladare än jag eftersom jag HATAR vinter,snö och kyla!!Nu är det lixom innesittarlov som gäller (här) med datorer,snacks på rummet och MSN pling i två av rummen.
Min egentid (på lov & så) består främst av transport till & från affären,samt tiden det tar att handla!Och det är ju inte fy skam."Man ska inte förringa det lilla,för det myckna man inte mäktar med"...Eller nåt sånt.




" I´m driving home "(no shortcut)



Tack för sällskapet Jill,nästa gång ska du få sjunga klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0