Jag är ingen jävla snattare!

Idag när jag som vanligt gjorde mina dagliga matvaruinköp dök "chefen" på mej!
-"Jo du Majso,jag skulle vilja prata med dej om en sak!"
-Jaha!
-"Du förstår att jag har hört att du ibland brukar betala din tobak i post/spelkassan istället för i vanliga kassan".
-"Jaha,och???
-"Jo,och då är du automatiskt med på "misstänkt" listan,för det finns dom som  gör så och inte betalar"..
-"Okej,men jag betalar ALLTID för mej"...
-"Ja,ja-men jag ville säja till dej personligen så du vet"!
-"JÄTTEBRA,då VET jag det i fortsättningen TACK ska du ha"!!!!
 
Förvisso,var det ju schysst av honom att säja det personligen till mej.För "DEN " som sagt det till honom skulle ALDRIG våga prata med mejom det!!!Till 99.9% VET jag vem "den" personen är,och "den" VET oxå att jag ALDRIG skulle ta nåt utan att betala.Jag har fan inte ens provsmakat av lösgodiset.(fast jag vet att MÅNGA gör det)
Jag menar,det vore väl en jävla skillnad om jag sa att jag skulle betala oxfilén separat och sen mygla ner den under redan betalda varor...ELLER???
Å andra sidan kan jag tycka lite synd om "den här" personen som har ett så jävla patetiskt liv så "den" måste dra igång en sånhär diskussion för att få lite omväxling i vardagen!!!Helt jävla sjukt enligt min mening att ens komma på tanken!!!Men det är klart,vissa mår ju bra av sånt.Det är väl för fan inte mitt fel att "den" personen ifråga lever ett slätstruket liv,inte förändrar sånt som går att förändra och att "den" tydligen har PMS hela förbannade månaden och sällan får...........................!!!!!
NOT MY PROBLEMS!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0