Han håller sej på mattan...minst en kvart om da´n!

Darlingen fick ju en spikmatta i födelsedagspresent.Jag tyckte att det va en annorlunda grej och tänkte i mitt stilla sinne att TJENA,inte kommer han lägga sej på den frivilligt.Han är ju en aning pipplig om man säjer så!(läs hudöm!)
Men ack vad jag bedrog mej.I stort sett varje kväll har han lagt sej på den.Första dagarna hördes lite pip & ojande men då pratade jag lugnt med honom och förklarade vilka fördelar den har.(som den hemmapsykolog jag är)Jag inbillar mej att det va det som va avgörande i hans "fakirutövande",för nu håller han sej på mattan typ 20-30 min.per dag!
Och tamesjutton om inte hans onda rygg blivit bättre....Fortsätter det såhär,kommer han säkert bli smidig som en panter,snyggare & lyckligare!Själv har jag inte samma potential som han,så det spelar nog ingen roll om jag ligger på mattan halva da´n!!!Olika falla ödets lott som sagt.
  

"Spikhål-INTE förstorade porer"....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0