Fettdepåerna bara växer

Jag visste det,har känt det men ignorerat.Det är ju fan att allt gott ska sätta sej där man inte vill!
Vissa kan minsann vräka i sej utan att gå upp så mycket som ett ynka gram,men JAG har en konstig förmåga att samla pluspoäng i form av extrakilon direkt.Det räcker tydligen med att jag tänker på nåt gott.
Okej,jag har väl varit "aningen" försoffad ett tag,stoppat i mej både det ena & det andra om man säjer så.Men att det skulle visa sån enorm skillnad på vågen,det ville jag inte ens drömma om.
Så,från och med idag är det jag som INTE får falla för frestelser...Bort med alla onyttigheter,tänka morot när suget sätter in.Nu vågar jag knappt ta fram och titta på bikinin och sommarkläderna!Och vi som snart ska på semester,hur i helvete ska jag hinna gå ner minst fem kilo???Alltså,det finns ju Nutrilett men jag är inte överväldigad att ta till den metoden precis.Smakar INTE gott!!!Nä,det får bli lite promenader,nyttigare mat och en jävla massa situps.
Vill man bli fin får man lida pin!(tron kan ju försätta berg säjs det!)



                                                              Upp & hoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0