Det finns inte ord som kan beskriva vad jag känner

Höga berg & djupa dalar,tvära kast,lögner,skitsnack och fantasier....Så är det hos mej.
Blev som sagt(IGEN)tvungen att återuppta kontakten med min advokat i januari.Då hade vi iof inte haft nåt pappersarbete på gång sen sept/okt 2008!!!!
Det stora böldliknande problemet stavas EX...
Han har utkämpat och gör fortfarande,ett KRIG mot MEJ sen evigheter tillbaka!Han kan inte öppna munnen utan att ljuga,han har ALLTID rätt och är som ni förstår världens mest enastående,duktigaste,framgångsrika,ärligaste person som överhuvudtaget gått på denna jord!HELT ENKELT FULLKOMLIG.(i sina egna ögon sett iallafall)
Hans motto är:Manipulera & Dupera!!!
Mycket kan jag skratta åt och slå undan,men rena lögner,personangrepp och kränkningar...där går fanimej gränsen.
Det jävligaste och äckligaste är att det bara eskalerar,han ökar bara takten och jävlas än mer vad tiden går!!!
Mitt tålamod och min ork är snart slut.VAD I HELVETE SKA KRÄVAS FÖR ATT FÅ HONOM ATT SLUTA????Eller kommer han ALDRIG göra det!!!Faktum är,att det inte verkar finnas nåt slut.Han ljuger så ingående att han tror sej själv,dömer ALLTID andra utifrån sej själv.Sådär håller det på dag ut och dag in,år ut och år in.......
Det är hemskt att säja kanske,men jag hatar honom av hela mitt hjärta.Dom som känner mej VET vad jag pratar om och hur han funkar.(eller snarare INTE funkar!)Men dom som bara känner honom flyktigt,eller bara "råkar" på honom,tycker att han är SÅ TREVLIG etc etc etc!!!!Det finns en benämning på såna här sorts människor och det börjar på P.....
Sorry, jag varken kan eller vill va trevlig men han kan DRA ÅT HELVETE & sluta förpesta mitt liv!!!

TILL EXET:
Jag är INTE intresserad av dej,jag är INTE imponerad av dej,och VARFÖR tror du att jag flyttade ifån dej???


I huvudet på en    ........!!!!?????



VAKUUM.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0