Stort A i uppförande....

I em är vi bjudna
på Lussekaffe.

Hos stora M´s
svärföräldrar.

Ska bli spännande.

På många sätt faktiskt.

För det första ska det
bli väldans kul att se
hur dom bor.

Kolla runt i badrumsskåp
och se om dom städat
ÖVERALLT!

Skojja bara,jag skiter
i både skåp & städning!

För det andra så måste
jag försöka föra mej.

Inte för att jag brukar
sitta och rapa eller svära
i såna sammanhang,men
alla andra små "tics" man
lagt sej till med.
Dom får vi hoppas håller
sej i schack!

Näedå,jag känner mej inte
alls gammal som ska umgås
med stora barnets killes
"folk"...

INTE alls faktiskt!

Bara lite lagom mogen
för vuxensammankomster
i allmänhet.

Man är ju inte äldre än
man känner sej....

Det blir nog bra det här!
Tror jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0