Och inte har man kommit i säng...

Det är väl själva fan
vad tiden går fort
på kvällarna.

Nyss va ju klockan
åtta typ,och hela Tv´n
va full med bönder!

("Den.där.bonden.Roger.
han.som.hade.sitt.sista.
längre.förhållande.på.
gymnasiet.Det.som.varade.
i.två.veckor.ungefär!")

Och jag som knappt
hunnit med hälften.

Fast det såklart,jag har
ju inte ens material till
det jag ska göra.

Det är ju oxå själva fan,
när man väl har fått en
idé och är svinsugen på
att skapa lite.

Så jävla typiskt!

Som vanligt får jag väl
trösta mej med lite kaffe.

Imorr´n är det jag som
ringer nåra samtal på
DIREKTEN.

För har jag bestämt mej
så har jag.
Sån är jag lixom.

Jag i ett nötskal typ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0