När man tror att man kan trotsa en jävligt kass mage!

Min lilla mage har
inte precis skrikit
efter nån hummersupé
idag.

Den har för övrigt inte
skrikit efter ett skit.

Däremot ryter den som
ett argt lejon på den
afrikanska savannen.

Men vafan,det är ju
bara nyårsafton en
gång per år,och man
måste ju "försöka" få
i sej nånting.

Rafsade ihop lite
ingredienser och
VOILA så hade jag
geggat till en liten
smörgåstårta.

Jag åt lite.
Faktiskt!

Men magen är en
otacksam jävel,och
tackar med en
vintersymfoni
av diverse oljud.

Jag trotsar fanskapet
och brygger lite kaffe.

Tänker sen,att om jag är
extra snäll och skickar
ner lite glass,så borde
den väl bli glad.

TROLIGT!

Nu "skiter" jag
i det här...

BOKSTAVLIGT TALAT!


Sverige leder....mot Finnarna!
Magen VS Majso 1-0


Försöka går ju.......tydligen inte så bra jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0