När man hittar nya recept existerar inte tid & rum!!!

Satt i godan ro och
bläddrade lite i min
lilla "julgodisbok".

Oh lala (som Victoria
Silvstedt skulle sagt)
där hittade jag ett litet
smaskigt recept.

Gräva lite i skåpen.
Fram med bunke,plåt,
kastrull och diverse
redskap.

Och vips (efter 1 tim)
så va Majsos hemmagjorda
Raider färdig.

Ja,jag vet att det heter
Twix nu förtiden,men jag
avskyr när det ska bytas
namn på grejerna lika ofta 
som det byts trosor.

Man blir så trött på
sånt larv.

Därför heter det RAIDER
och inget annat här hos mej.

Och än sålänge är natten ung.

VÄLDIGT ung till och med.

I köket sitter nämligen
minstingen med kompisen T.

Dom "Lanar" visst.

Och när dom gör det
finns det inget stoppur
i världen som kan få dom
att sluta.

Iallafall inte förrän
ögonlocken trillar ihop.

Jag har ju typ varit med
förr,så jag VET att klockan
kommer bli både 2 & 3.

Gääääsp!


Åh...mina Raider!!(Twix om NI hellre vill)
Sjukt gooooda.

& Sov Gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0