När man har urusel "jul"karaktär...blir det såhär!

ÅH!

Ibland blir jag jävligt
trött på mej själv.

Hur fan ska man kunna
lita på andra,när man inte
kan lita på sej själv???

Som nu.
I år.

Redan för ett par månader
sen bestämde jag mej för
att INTE göra nåt julgodis.

Jag skulle inte ens hyvla
lite nougat.

Och vad händer?

Idag är jag fast!

IGEN.

Fast i godisträsket.
(som alla andra år!)

Socker.
Sirap.
Mandel.
Cocos.
Grädde.
Smör.

Och CHOKLAD!


Knäcken är ett MÅSTE!

Ja,och sen fortsatte jag med ett par sorter till!


Knäck,chokladdoppade cocosbollar och GODASTE kolan....

Nu när jag ändå börjat,så är det väl bara
att fortsätta.

Om jag inte minns fel,
så ligger det lite nougat
i kylen!
(som kan få sej en avhyvling!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0