Majso fixar!

Som sagt,idag va det dax
att fixa köttbullarna.

Jag har kladdat och rullat
av hjärtans lust.

Fick till och med hjälp av
minstingen som kom hit.

Dessutom har det gjorts
Snickers.
Ett gammalt beprövat
recept som jag fått av
"den lilla varelsen".

Tack Y,dom blir alltid
lika goda.

Nu har jag tagit lite
eftermiddags ledigt
och njuter i fåtöljen.

Det är jag så värd!


Här ska blandas en massa gott!


Platta till och jämna ut...


På med smält Marabou mjölkchoklad.
INTE blockchoklad,det är fejk!


Voila....så jävla bra!OCH gott....


Uppdrag "köttbullar"...


Blandat & klart!
Ingredienser:hemligt recept!


Stora ska dom va,vem vill äta torra miniballs?


TADA!
Mission completed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0