Jagärintegammaljagärintegammaljagärintegammaljagärin......

Vad är det dom brukar säja?

Det är på barnen man märker
att man blir gammal.

Vaddå,jag fattar inte.

Hur märks det på ungarna?

Nu är det emellertid
ingen fara alls vad
åldern beträffar.

Jag är ju bara 27.
Och kommer så förbli.

Att "Stora" snart är
lika gammal är ju
ganska fränt faktiskt.

Det skiljer bara 6 år
mellan oss två nu.

Imorr´n är det exakt
21 år sen jag va elefant
första gången och typ
fick åka i "varuhissen"
upp till förlossningen.

En vanlig hiss hade
gått sönder med tanke
på matchvikten jag
hade då.

Geezus!

Men när jag åkte hem
efter ett par da´r,då
tog jag den vanliga ner.

15 kilo lättare kände jag
mej som en flugviktare.

Jämfört med innan alltså.






Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Gott nytt år! Kanske vi kan ta en fika efter nyår på det nya kafeet i "stan". Jag är jättenyfiken....

2009-12-29 @ 22:14:05
URL: http://www.prinsessansparlor.se
Postat av: Majso svarar:

Maria:

Gott nytt till dej oxå!

Kafeet i "byn" eller???

Klart vi ska,vore trevligt tycker jag!

DET löftet kan jag ge =)

2009-12-29 @ 23:37:23
Postat av: micha

mamma! äe det 45 års krisen som kommer på dej bakifrån;) hahha

du kommer ju alltid vara ung o fräsch;)

ses ikväll;) <3

2009-12-30 @ 08:55:26
Postat av: Mami svarar:

Jag vet inte vad du pratar om....=))

Jag är SJUSJU.....ju!

=D

2009-12-30 @ 10:46:38
Postat av: Mimi

Jag älskar den här delen!

Jag är ju bara 27.

Och kommer så förbli.



Att "Stora" snart är

lika gammal är ju

ganska fränt faktiskt.



Det skiljer bara 6 år

mellan oss två nu.



Underbart, bravo!

2010-05-12 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0