Jag sa ju det...

...att jag är en jävel
på matlagning.
Bland annat!

Jag har typ förberett
lite inför kvällen.

Av den enkla anledningen att jag
 "hatar" att stå och kladda i sista stund.

Fan,jag är smart oxå!


Lite smaskig fyllning på köttet!


Brynte(det heter så va?)på bägge sidor....


...ner i ugnsfast form med jättenyttig sås!
INTE,men fredagar har ingen lag på nyttigheter...


Till detta serveras "multikryddade" potatisklyftor....


...smörstekta kantareller,kokt broccoli och tomater med fetaost!

                                  SÅ JÄVLA GOTT!

Nu ska jag skära och blanda sallad!

Icke att förglömma,
nåt till kaffet.

Tror det blir mjuk
pepparkaka.

Bäst att baka direkt!
(tack U för receptet)

Ni´rå,vad ska
ni käka ikväll???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0