Jag äter bara på fredagar!

Vilken jävla tur för mej,
att det är just fredag
idag då...

Men förlåt mej kroppen,
ty jag har syndat ikväll.

Kebabrulle!
Som nån kletgubbe har
slaskat ihop!

Med vitlökssås dessutom.

Jag visste det innan,och
kände det efter typ 3:e
tuggan,"att vafan skulle
jag beställa en sån för"!!!

Så förbannat onödigt.
Ibland är man så lättpåverkad!

Jag hade gott och väl
klarat mej enbart med
löken som låg i.

Fast det är ju lätt att va
efterklok.
Och gjort är gjort lixom!

Jag åt iallafall i trevligt
sällskap eftersom vi va
hos lilla sis och hennes
familj.
Så helt bortkastat kanske
det inte va ändå.

Bara nästan.

Till kaffet satte jag minsta
A i arbete.
(det är kul att se barn jobba!)

Han hade fått en tomte av
mej när jag kom,och ville
förstås göra egna!

Såklart han ville,jag är ju
hans stora idol & bästemoster!

Han (& syrrorna) AVGUDAR mej!

Jag gillar dom barna.

Ännu mer nu,för A´s äldsta
syrra A berättade att hennes
klasskompis sagt till henne:
"Ameh vaddå,är det där din
moster,hon är ju skitung-
30 år eller så va"...

Av ungar får man som bekant
höra sanningen.
And nothing but the truth!

Att dom sen bara är 11 år
har INGENTING med
åldern att göra!


Flinka barnarbetarfingrar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0