Hemma på min gata...fast inte i sta´n!

Mammas lille plutt är här.
Han har hemstudiedag och
pluggar så det ryker.

Eller hur!

Han ska strax börja iaf.

Vi tog en liten tur en
trappa ner och gick
runt i nyöppnade
inredningsbutiken.

"Änglagården" heter den.

Och som jag skrivit förut,så
kan man fika där oxå.

Det va faktiskt skitmysigt.
Får ta med nån och gå och
fika nån dag.

Så kommer man hemifrån
ett tag!

1 minut så är man hemma
hos sej själv igen!

HA!

När vi hade köpt nåra
ljuslyktor och pratat lite
skit med butiksinnehavarens
föräldrar (ägarinnan har maginfluensa
så dom va stand in),så stack vi till
macken en snabbis.

Eller mack och mack är väl
att ta i så man skiter på sej
ungefär.
Jag skulle snarare kalla det
skrotupplag!
Fy för fan så det ser ut där.

Gamla likbilar(obrukbara bilar alltså)
gammal bråte,däck,ved och
you name it!

Som en typ sanitär olägenhet.

Snabbt drog vi därifrån och
nu är maten klar och maskinen
full med tvätt.(den 1:a av 5)

Återstår nu att fixa mera kaffe
och göra lite smycken.

Vad gör ni´rå?


"Änglagården"...
Känns konstigt att se alla grejer när man
är van vid att detta varit ett vardagsrum!


Här fanns plädar,påslakan och allt möjligt.


Mattor,handdukar,kuddar och örngott.


Här finns allt från doftljus och servetter till prydnadssaker
och ramar.


En trappa ner kan man som sagt fika och läsa en tidning kanske!


Innersta fikarummet.
Skitmysigt!


Visserligen är det ingen mack att tanka på,men ändå lixom!


På väg till bilhimlen kanske!!!!


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Ser jättemysigt ut i nya fiket i byn! Du får gärna bjuda mig på en fika någon dag!Jag är jättesugen!

Angående poledancingen- är det du som ska dansa då?

2009-12-02 @ 16:40:52
URL: http://www.prinsessansparlor.blogspot.com
Postat av: Majso

PRINCESS:

Säj till bara när du har vägarna förbi,så ska jag bjuda dej!

Klart att det är JAG som står för dansen.Iklädd gummidräkt som håller in & döljer.Man får ju tänka liiite på åldern ändå!(& besökarna förstås!) =D

2009-12-02 @ 19:54:27
Postat av: J

Den dansen vill jag kolla på!!!!

2009-12-02 @ 20:21:29
Postat av: Majso

J:

Förhandsvisa sej lite kanske???

;=)

2009-12-03 @ 00:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0